tisdag 2 oktober 2012

新宿御苑 Shinjuku Gyoen.





Nu är det höstlov. Om 10dagar börjar jag i level 3 på Kai Nihongo School. Lättnad blandad med besvikelse och förvirring när jag fick tillbaka provresultaten i måndags. Jag klarade mig, men så mycket pluggande för ingenting. 
I väntan på resultaten så begav sig jag och en klasskompis till Shinjuku Gyoen i lördags. En park jag bodde 10min ifrån när jag bodde i Sendagaya, men som jag inte besökt förrän nu. Mycket finare och lugnare än både Yoyogi koen och Ueno koen. Nu när det dessutom börjat bli lite svalare så var en promenad i parken inte sådär jobbigt sticky heller. Längtar tills det blir ännu kallare så ska jag fota de orangea lönnträden också. 
Kan bocka av en grejj på min höstlovslista redan nu. Imorn ska jag och Andreas till Nakano och utforska! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...