måndag 1 december 2014

Julkalender lucka 1. En bild från en dag du aldrig kommer glömma.

http://instagram.com/candycigarette
28 januari 2014 påbörjade jag min första tatuering.

Det gjorde inte så ont som jag trodde när gjorde min första tatuering i början av året. Jag hade väntat på tatueringstiden i ett halvår och jag var meganervös! Motivet bestämdes kvällen innan under några kaosartade telefonsamtal. Men jag överlevde och det blev himla snyggt till slut! Har suttit gånger sedan dess och har en sittning kvar. To be continued!

Jag deltar i Emily Dahls Bloggjulkalender.
Mina inlägg från hennes Julkalender 2011.
Inlägg från min egna julkalender förra året Japan x 24.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har, och vilken cool tatuering! Tycker det är fascinerande med tatueringar, jag skulle själv aldrig våga göra något så permanent men beundrar andra som vågar. Kram kram : )

    SvaraRadera
  2. Så cool tatuering!

    Sv. Tack så hemskt mycket!
    Roligt att vara med i samma kalender, är så mysigt att läsa alla andras inlägg också!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...