onsdag 15 oktober 2014

Better to be good than perfect.

Dagarna svischar förbi. Jag pluggar lite, söker jobb och så har min katt hos mor gått och blivit sjuk. Lilla Lurven, bli frisk, you can do it! De skulle fixat elcentralen hemma hos oss idag, men dök aldrig upp och nu har vi fått tejp med meddelanden på vår ytterdörr. Jag har gått på intervju på Lagerhaus och rekryteringsträff med Åhléns inför i jul. Fick inte det på Lagerhaus och Åhléns får jag senast svar från den första december. Idag var jag på starta eget-kurs på SU och lärde mig om sociala medier och PR, väldigt intressant! Tidigare ikväll fyndade jag en muminmugg från 2007 (delfindyk) även fast jag egentligen inte har pengar för det.

http://instagram.com/candycigarette
På SU
Jag har massa idéer och tankar. Ju mer man gör något desto bättre borde man väl bli? Träning och övning ger väl färdighet? Jag är så glad att jag är tillbaka i Stockholm. Från att ha max en grejj planerad i veckan till att det händer saker hela tiden.

http://instagram.com/candycigarette
Min favorithörna.
Snart händer något. Något bra. Jag känner det på mig. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...