fredag 27 april 2012

ゴールデン ウィーク. Golden Week.

Mina nya "Golden shoes" från Muji.
  Taget någon vecka sedan med instagram (CandyCigarette). Se även min tumblr.

Nu är det Golden Week i Japan, galet många japaner är lediga från sina jobb och vi har lov från skolan. Golden Week är en vecka då en bunt röda dagar som infaller samtidigt om jag förstått det rätt. Flyg och tågbiljetter blir extra dyra och antagligen blir Tokyo invaderat av andra japanska turister. Jag och Andreas ska nog inte försöka oss på att göra något extravagant, utan bara stanna i staden och göra oturistiga saker. På sin höjd kanske blir det en trip till Yokohama och något biobesök, annat sparar jag till vanliga helger och framtida skollov. Ska försöka uppdatera bloggen med vad jag pysslat med utöver skolan senaste veckorna också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...