tisdag 6 mars 2012

Söndagsbrunch på Berns Asiatiska.

(tallrik ett, kall mat, bland annat japanskt tillred lax och bläckfisk.)
(tallrik två, ni ser ju vad jag äter)
(tallrik tre, bland annat udon och thaigryta)
(fotopaus, andreas hämtar dessert)
(dessertbuffé, gaah)
(nu fick det vara nog)
Ja, jag åt upp all mat på bilderna! I min mage finns det ALLTID plats, alltid. Nomnom. Aldrig ätit på Berns förut, bara sett några spelningar för lääängesen.Mysig atmosfär, fint porslin, god mat och perfekt upplägg på bufféerna. Har ni fäbless för asiatisk mat så måste ni äta här. Mmm. Det var plussidan alltså.
Minussidan. Sittningen var för kort, mitt i kaffet så kommer notan in och alla ska snabbt ut inför nästa sittning. En halvtimma till hade varit bra. Och det här med sänkt restaurangmoms är ju ett fiasko. Fy regeringen! (Pris för brunch 2011 var 325kr, pris när jag bokade bord i februari 270kr och pris i söndags 350kr. Vad hände, 80kr prishöjning på en månad?) Värt var det i alla fall!
Någon som har något brunchställe att rekommendera?

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott det ser ut! *__*

    SvaraRadera
  2. Mm.. ser fint ut. Har hört bra om deras dumplings, men tyvärr kan jag inte själv äta dem.

    (Nu lägger jag till dig på bloglovin, vet inte varför jag inte gjort det innan.. får alltid så mycket att läsa när jag tittar in hos dig annars.)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...