onsdag 7 december 2011

Lucka 8. Berätta om ett av dina favoritplagg


Detta är en snart tre år gammal bild på mig då jag var fortfarande var smal och snygg. Jag kunde då ha byxor och hade inte korvfingrar. Men i alla fall så ser ni mitt favoritplagg! Min Comme des Garcons-cardigan från H&M som hängt med i ja, snart 3 år. Den tog min "prickiga plagg" oskuld och sedan dess är jag frälst. Den är så mjuk och varm. Den lyfter en outfit om man vill vara lite extra fin! Kommer ihåg dagen då jag köpte den, det var väldigt spontant. Alla metro-tidningar var röda eller nåt för att marknadsföra att Comme des Garcons kollektion var släppt. Jag gick in på H&M i Kista och sveptes med av all hets och köpte denna för 599kr, den dyraste cardigan jag någonsin köpt, men definitivt den snyggaste. LövLoveLöv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...