fredag 16 december 2011

Lucka 16. Berätta om hur du var när du var liten

Hur var jag var när jag var liten? Här är lite småsaker jag kommer ihåg...
När jag var fem sprang jag runt i prinsess-kronor och ville bli isprinsessa. Jag fick en gitarr av pappa när jag var 4år, men jag var totalt ointresserad, så jag fick en mekanisk katt istället. Hans drömmar om att jag skulle bli Jimi Hendrix gick i kras. Älskade blommor och kunde spendera timmar i blomsterbutiker. Minns på mina födelsedagar fram till att jag var 12år fick jag gå på blomsteraffär och plocka så många snittblommor som jag fyllde år. Som jag såg fram emot det varje födelsedag! Jag älskade att bada, i havet och i sjöar. Pussel var en favoritsyssla, och att pyssla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...