fredag 5 september 2014

Över 30 000 besökare, hurra! 30000以上のビジター、万歳 !

TACK!
30 033 besökare
27 följare på Bloglovin
18 följare via google
6 likes på min facebooksida i skrivande stund. Hurra!

Kommer ihåg när jag skrev ett inlägg efter att jag fått 1000 besökare på min blogg, det var längesen och jag trodde nog aldrig jag skulle uppnå 30 000! Jag har haft olika mindre framgångsrika bloggar sedan jag var 15 år, men denna blogg är nog mitt mest seriösa försök.

Under min tid i Tokyo gav jag min blogg ganska mycket uppmärksamhet jämfört med vad jag gjorde när jag pluggade i Borlänge. Det har nog med inspiration att göra och så lär det bli i framtiden också, även om jag känner att jag har ett bra flow just nu. Jag är tillbaka i Stockholm, mår mycket bättre, jag pluggar två rätt små men intressanta kurser på universitetet och jag har för tillfället inget jobb som upptar min tid (men är tacksam för tips!). Förhoppningsvis blir mitt bloggande lite mer konsekvent från och med nu.

Jag skriver mest för min egna skull och för att det är så kul att bläddra tillbaka emellanåt, bloggen blir som en digital dagbok. Förutom Japan vet jag inte om jag har något särskilt tema på min blogg, men jag kanske borde ha det? Ibland känner jag mig lite vilsen i mitt bloggande. Vad tycker ni?

Till sist vill jag tacka alla ni som kikar in här på min lilla blogg ibland, på något sätt gör det mig glad!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...