måndag 30 december 2013

Japan x 24. 24, God Jul och Gott Nytt År!

Bättre sent än aldrig kommer nu min julkalenders sista inlägg! Även om jag inte varit världsbäst på att hålla tiden så är jag glad att jag nu slutfört mitt lilla projekt. Det har fått mig att orka kolla igenom enormt massa bilder och minnas hur fantastiskt bra jag har haft det mina 15 månader i The land of the rising sun, Japan. Det har fått mig att minnas alla vackra platser jag besökt och alla underbara människor jag träffat. Och jag ångrar ingenting, precis som en Edith Piaf också sa. Tack till er som har följt mig från första dagen i denna julkalender eller hoppat på efterhand. Besökarsiffrorna har gjort mig löjligt mallig. Jag kan inte annat än önska alla ett Gott Nytt År och hoppas ni haft fina jular med vänner och familj. 皆さん、メリークリスマスと良いお年を!待った来年だね!Vi ses nästa år!

Japan x 24, en julkalender.
Japan x 24, alla inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...