söndag 20 maj 2012

mt tape x Uniqlo


Det två av bästa världar, mt tape och Uniqlo. Igår lördag började dessa fantastisk snygga t-shirtarna säljas i butik och jag åkte till till Uniqlo i Ginza för att införskaffa mig några plagg. Jag är så glad att jag är i Japan just nu, åh. Uniqlo är Japans motsvarighet till H&M för er som inte vet. Och mt masking tape är japansk papperstejp med urfina mönster. Jag köpte ett gäng tejprullar för någon månad sen och jag har pimpad mina skolböcker, plastlådor och en liten white board i mitt rum. En normal rulle washi tejp kostar ca 30kr och uppåt, beroende på bredd och design.
Hade megatur att nu att mina favorittejprullar blivit till t-shirts! Se bild nedan, de är de två prickiga rullarna längst ner i tornet.
Det blev fyra t-shirtar i Ginza och två limited edition tejprullar med guld och silvermönster, dessutom så fick jag en gratis tejprulle till varje tröja jag köpte. Bäst!
Bild på kläder, butik och tejprullar blir ett framtida inlägg, på onsdag ska vi flytta så jag väntar med att festa till det i rummet.
Mattakondo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...