söndag 1 januari 2012

Lite Pepp inför 2012.


Sånt här tycker jag är kul, det är något jag skulle klara av och som inte tar så mycket tid. Små korta listor med delmål! 
Förra året skaffade jag ett friskis och svettis-kort som jag använde alldeles för lite. Jag var duktig och gick på pass första halvåret sen la jag av. I höstas gick jag en termin på svindyr afrikansk dans som jag inte heller gjorde ordentligt, det blev bortkastade pengar.
I år ska jag inte betala eller åka in till stan för att träna, det ska inte kosta i tid och pengar att vara hälsosam. Jag ska ligga på golvet hemma eller gå ut i skogen där jag bor. Det var så jag höll mig i form när jag tränade konståkning, och det var då jag mådde som bäst. Inte massa krångel.
Lycka till mig själv, 2012 kommer bli mycket bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...