söndag 22 januari 2012

En söndag i januari.


Min första lediga dag på över en vecka. Började dagen med att äta våffelfrukost, det är ju söndag. Sen slökollade jag på reprisen av The Voice på fyran och gjorde om mina naglar med Rainbow Connection. Finns åter att köpa hos HÄR, så passa på när den finns i Sverige igen! Verkligen! Min boyfriend fick köpa min på eBay som sagt, mitt lack har rest långt och länge. 
Medan det fortfarande var ljust gick jag, mor, far och syster ut på promenad på järvafältet där vi bor. Hur mysigt som helst och massa snö. När vi kom tillbaka hem byggde jag och mor en snölykta på vårt altanbord. Extra tjusig tycker jag, ovan är resultatet! Det blåste så mycket så vi fick lägga grenar från vår gamla julgran runtomkring för att skydda mot vinden. 

4 kommentarer:

  1. hejsan,följ & kommentera på min blogg,en kommentar på min blogg,en kommentar på din blogg,var med i min dagensbloggtävling också! läs reglerna så blir nog allt bra och tipsa gärna vänner också!! ses där! :) <3

    SvaraRadera
  2. SV: Hej! :DD
    Ledsen för det fördröjda svaret. Glad att du gillade bilden hihi. <3
    Eftersom jag åker som utbytesstudent kommer jag att bo hos en värdfamilj och skolan beror helt på var familjen bor. Än så länge har organisationen jag åker med inte hittat en värdfamilj, de sa att de brukar svara på sommaren, så jag vet inte riktigt vilken skola jag ska gå i!

    Ååh, vad roligt att du också ska åka dit och plugga. :DD
    Är allting ordnat inför resan?

    SvaraRadera
  3. Förresten, Rainbow Connection är helt underbart. Jag vill själv ha det men jag försöker att spara pengar så gott det går och jag har tillräckligt med nagellack som jag måste använda, HAHA. Du har tur du, som har finaste nagellacket. ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...